Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-05 14:50:14
Linas Petkevicius schrieb:

> Ne -  jeigu mano šuo kam nors įkas ir teisme tikras egzpertas pasakys,
> kad šuo akivaizdziai nesveikos psichikos ir šuo jokiu būdu neturėjo
> bendrauti su žmonėmis, aš norėčiau, kad tas kur išdavė neteisinga pažymą
> už tai atsakytų.

Gerai, dėl to sutinku. Tik nelabai suprantu, kodėl yra toks
nepasitikėjimas ir nuostata, jog tuos pažįmėjimus išduodantys žmonės yra
tikrai be proto ir be sąžinės ir dalins juos į kairę ir į dešinę
akivaizdžiai nestabilios psichikos šunims? Tipo už pinigus? Realiai
tokio pavojaus nematau, nes juk egzaminas neprivalomas. Kam bus svarbu,
tas išsilaikys, turės progą gal dar kartą pasitreniruoti su šunimi, kas
abiem išeis į naudą. O kam nesvarbu... ir toliau vedžios be antsnukių ir
neturėdami to pažymėjimo - paprasčiau, ne vargti ir kažkam kyšius dalinti.