Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-04 17:05:19
Kodel tai tures irodineti Povilas? Galiu pasakyti, kaip padare mano vienas
kolega. Nusipirko bulterjera. Nuejo registruoti ir nenusineshe jokiu
dokumentu. Nezinau kokia ten tvarka pries pora metu buvo, bet nusineshe
visai dar maziuka - fig suprasi kas per veisle. Zymi matyt tie patys dideji
ekspertai, kur socializuos. Paklause - kokia veisle. Kolega pasake, kad
zinojo, tik uzmirso, bet zino, kad ish B raides. Ir nuo to laiko po viena
Vilniaus daugiabuciu rajona begioja tokia labai specifines isvaizdos
bolonke.