Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-04 12:40:44

> Kas neteisėta, kas čia - teismas? Čia paprasčiausias BH testas, įprastas
> visoje Europoje.

Iprastas ar privalomas? Atlieka nesuinetresuoti asmenys?

> tai tegu nevedžioja, nu.

Tai kam tas testas? Nes dabar gaunasi, kad vairuotojo pazymejima isduodame
automobiliui, patikrine, kad dega lempos ir veikia stabdziai. Ovairuoti gali
ir akla bobute arba ish psichiatrines pabeges psichas.

> Neišduos.

Todel be seimininko mieste bijanti viena pasilikti bolonke su dvimetriniumi
pacanu ir ant pavadelio vaikscios su antsnukiu (nes nepraejo testo ir yra
namordnikas jai), tuo tarpu mano bobteila po miesta teisetai be antsnukio
gales vedzioti betkoks idiotas, net nepraejus testo.

> Ne, nu jeigu kažkam užtenka proto nevaldomą šunį testuoti, tai aišku,
> galima ieškoti kaltų, ir netgi rasti. Tik kokia prasmė?

Tai pala - testas tam ir skirtas - valdomas ar ne. Ash ne ekspertas - ish
kur man zinot?