Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-04 14:24:30
nu tai tada teismas sakys: tu seimininkas mokek 2.5mln už izymybes apkandziojima.
tu sakysi: palikau tam ir tam asmeniui, isdaviau instrukcijas kai priziureti ir vedzioti, va jo parasas ant ju.
as nekaltas, kad jis nesilaike instrukciju.
teismas tada sakys ok, tu nekaltas, baudele tiem kam tu palikai suni, a jie neatsakingai
leido kazkokiam sesers vaikui isvesti suni i lauka be antsnukio.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/