Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Justina
Data: 2009-11-03 20:31:48
"Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message
news:hcprqb$7q9$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai turi ryšį su šuns valdymu. Gulėjimas su išlaikymu - gana svarbi testo
> dalis, iliustruojanti šuns nervų sistemos stiprumą.

Na su valdymu tai taip, visiškai sutinku. Bet tiesiog nematau ryšio būtent
su antsnukio būtinumu, tarkim maniškė yra absoliuti gerietė, sėdėti su
išlaikymu išmokiau (kai parsivežėm - nemokėjo visiškai) kiek man reikia
kasdieninėse situacijose, gulėti su išlaikymu praktiškai nemoka. Nesakau kad
tai nereikalinga ar labai sunku išmokyti, bet būtent socializacijos teste
bei vertinant antsnukio reikalingumą?

> kaip bebūtų keista, tikrai yra nemažai palikinėjančių.
> Išmokyti tvarkingai pasilikti kelioms minutėms - nesunku, jei tik čia
> problema.

Nežinau ar problema, kaip sakiau - nepalikinėju :) Namie būna rami, kai
lieka.
Ir tikrai jau dėl pasiruošimo testui nepradėsiu palikinėti dviems minutėms
kažkur lauke (juo labiau prie parduotuvės), kur aš net nematyčiau, kas
vyksta. Aišku, reikalui esant matyt teks organizuotis draugus ar ką, bet
apskritai kaip sakiau man pats tas palikinėjimas užkliuvo. Kad tokių tebėra
tai žinau, matau, bet įdomu, ar tokie ir testo laikyt eis.

> Kurioj vietoj parašyta, kad ne vilniečiai negali laikyti? Aš nematau.

Atsiprašau, klaidingai suformulavau klausimą :) Gerai, laikyti testą gali
visi. Tarkim mano šuo gyvena kažkur ten Kauno rajone, Vilniaus mieste
išsilaiko testą, atvažiuoju su juo į Vilnių paviešėti savaitėlę. Ir toliau:
"25. Viešosiose vietose šunys gali būti vedžiojami be antsnukio, esant bent
vienai iš šių sąlygų:
25.2. šuo registruotas Vilniaus mieste ir kompetentinga įstaiga ar
organizacija (Lietuvos kinologų draugija ar kita) yra išdavusi pažymėjimą,
liudijantį apie šio šuns sėkmingai išlaikytą šuns socializacijos testą."
Lingvistiškai aiškinant, jungtukas "ir" reiškia, jog abi sąlygos būtinos:
soc. testas IR registracija. Tai aš, išsilaikiusi testą, atsivežusi savo
užmiestinį šunį, negaliu jo mieste vedžioti be antsnukio? :)