Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-11-04 12:53:43
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:hcrlnb$16e$1@trimpas.omnitel.net...

> Iprastas ar privalomas? Atlieka nesuinetresuoti asmenys?

Neprivalomas gi niekur :))) pas mus irgi.
Ir gal sakau būkim realistais. Nejaugi labiau patiktų "nesuinteresuotas asmuo", kuris nėra dresuotojas, ir nelabai išmano apie šunų elgseną?

> Tai kam tas testas? Nes dabar gaunasi, kad vairuotojo pazymejima isduodame
> automobiliui, patikrine, kad dega lempos ir veikia stabdziai. Ovairuoti gali
> ir akla bobute arba ish psichiatrines pabeges psichas.

Nu vėl sveiko protio užtenka, ir viskas stoja į savo vietas.

> Todel be seimininko mieste bijanti viena pasilikti bolonke su dvimetriniumi
> pacanu ir ant pavadelio vaikscios su antsnukiu (nes nepraejo testo ir yra
> namordnikas jai)

Realiai taigi niekas prie tos bolonkės nesikabinės. ir išvis, nėra jai antsnukio. O jei ir yra, tai nepritaikytas. O su nepritaikytais vedžioti draudžiama.
Bet čia mes vėl nukrypom prie taisyklių netobulumo. O tai visom prasmėm skirtingi dokumentai.

 tuo tarpu mano bobteila po miesta teisetai be antsnukio
> gales vedzioti betkoks idiotas, net nepraejus testo.

kadangi šeimininkas, praėjęs testą, nėra idiotas, tai reik manyt, idiotui neduos vedžioti :))))

> Tai pala - testas tam ir skirtas - valdomas ar ne. Ash ne ekspertas - ish
> kur man zinot?

pvz., nueiti pasikonsultuoti pas dresuotoją, ar šuo paruoštas testui.