Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-04 12:46:19
Kur ash rashiau apie sheimos narius? Kad namie sho nieko nenuskriaus ash
isitikines 99%. Taciau sakykim isvykau į kelione, palikau shuni pas tevus, o
pas juos atvaziavo sesers vaikas. Jam tas vaikas joks autoritetas - kokia
prasme, kad mano suo tures ta popieriuka?

Kitas klausimas - mano socializuotas shuo nei ish shi nei ish to pakandzios
praeivi. Duosiu į teisma ekspertus? Ryt varysiu masina tech. aptarnavimui.
Gausiu i knygute parasa, kad su ja viskas tvarkoj. Jei vaziuosiu gatve
nepazeisdamas KET ir staiga dingus stabdziams padarysiu avarija, patikr
atlikusi imone gali pilnai tiketsi neblogo ieskinio.