Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-04 18:25:57
Ekspertas, dirbantis LKD, turi pazymejima, kuri isdave LKD. Tau turbut tai
smulkmena, bet ziurint ish teisines puses - briedas. Esu imones savininkas,
kurioje kartais atliekame ekspertizes ir ash ant ju pasirasineju. Taciau,
jei mano klientai pamatytu, kad mano eksperto pazymejimas isduotas mano
imones su mano parashu, geriausiu atveju pasijuoktu ir paliktu mane be
duonos kasnio, blogiausiu - paduotu i teisma kaip samazvanca.