Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Doc
Data: 2010-08-17 12:10:26
Kaip prognozuojama - kai supranti, kad nėra argumentų tavo pozicijai pagrįsti, išsitrauki iš rankovės social contract! :) Kaip suprantu manai, kad jei aš parašysiu "visuomenės nariai susitarė mokėti Daktarams už apsaugą ir dėl to Daktarai įgijo teisę susidoroti su nemokančiais, o kad taip yra įrodo tai, kad Daktarams visi moka", tai bus įrodymas, kad tai yra tiesa?

Jei nori padiskutuoti apie social contract'ą, galim. Pirmiausia pateik jo apibrėžimą, tada !argumentais! įrodyk, kad yra taip, kaip teigi kad yra. Kad būtų lengviau pradėti formuluoti argumentus, gali perskaityti lengvą rašinėlį šia tema http://theemptiness.info/2010/07/the-social-contract-is-an-empty-concept/

--
Doc