Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-15 16:25:33
Doc rašė:

> Arba nemokėtų. T.y. čia yra argumentacijos klaida pavadinimu "false
> dichotomy" - atmeti kitas alternatyvas, kaip kad pvz. apsaugos
> paslaugas žmonės pirktų už pigiau ir geresnės kokybės rinkoje, kas
> <...>

> Vėl teiginiai be įrodymų, kurie prieštarauja tiek logikai (nėra jokio
> loginio pagrindo manyti, kad nesant teisėto smurto neteisėto smurto
> būtų daugiau; taip pat yra absurdiška manyti, kad organizacija, kuri
> gali teisėtai smurtauti prieš mane, yra būtina norint apsaugoti mane
> nuo smurto), tiek empiriniams faktams.

Kaip vadinasi ta loginė klaida, kai pats teigi, jog nesant stabilios
valdžios, smurto, suirutės būtų mažiau, nors tam teturi tik
utopiškai-ideologinį pagrindimą (t.y. taip, kaip tau *norėtųsi*, kad būtų)?

Realūs pavyzdžiai byloja ką kita:
http://www.redcross.int/EN/mag/magazine2007_1/focus.html
http://edition.cnn.com/2010/WORLD/africa/07/30/somalia.fighting.casualties/index.html#fbid=FeGwnZtfmOp&wom=false
http://www.reuters.com/article/idUSTRE63B3TR20100412
http://allafrica.com/stories/201006041026.html

(ir t.t., jei panorėtum atsimerkti ir perskaityti pačią pirmą
referuojančią nuorodą apie pačio taip išaukštinamas/vertinamas žmogaus
teises iš pačio pateikto wikipedia straipsnelio:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Somalia)