Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: RaR
Data: 2010-08-15 22:57:51
Jeigu vis tik remtis įvairia statistika, tai kiek skaičiau įvairių apžvalginių straipsnių, per paskutinius 20 m. Afrikoje iš tikrųjų daugelis šalių padarė nemažą pažangą įvairiose srityse. Deja, Somalis, kaip taisyklė, minimas tarp tų šalių, kuriose tokia pažanga neįvyko. Gal kai kas ten per 20 m. ir pasikeitė į gerąją pusę, bet Afrikoje (jau nekalbu apię likusį pasaulį) yra daugybė šalių, kur gyvenimas per tą patį laikotarpį pagerėjo daug žymiau. Ir jų tikrai negalima vadinti anarchistinėmis. Tiesą sakant, nežinau ką tu laikai tuo tikruoju anarchizmu, nes man jis yra tik teorinė sąvoka - staiga žlugus kažkokiai centrinei valdžiai, labai greitai ir neišvengiamai susiformuoja daugiau ar mažiau galios centrų, įvedinėjančių savo tvarką. Ir Somalio aš nelaikau kažkokia anarchistine valstybe, nes anarchija ir valstybė man yra prieštaraujantys vienas kitam dalykai. Jis turi prezidentą ir kažkokią centrinę valdžią, tiesiog ta valdžia yra pakankamai silpna ir atskirose vitovėse didelę įtaką turi atskiros grupuotės. Dar vienas valstybės, kurioje iš esmės nebūna tvirtos centrinės valdžios, pavyzdys - Afganistanas.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i49dnn$vve$1@trimpas.omnitel.net...
Gal tu perskaityk prieš rašydamas į ką atsakinėji?

--
Doc