Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-16 12:54:47
Doc rašė:
> Gal gali pateikti nors vieną argumentą (argumentavimo klaidos
> "argument from apocalypse" ir "appeal to tradition", kurias kaip savo
> įrodinėjimo ašį ir naudoji, netinka), kodėl organizacija, negalinti
> teisėtai atiminėti daiktų iš tavęs, tavo daiktus gintų blogiau nei
> organizacija, galinti teisėtai atimti iš tavęs ką nori?

Neperšokinėk prie kito ideologinio klausimo. Tai bandymas užmėtyti
klausimais, kol galų gale sugebėsi prikibti prie logikos trūkumo ar
prieštaravimų. Ne apie filosofiją diskutuojame.  Tu uždavei konkretų
klausimą, aš atsakiau. Įvardink mano atsakymo (manymo) klaidas/trūkumus,
kurie akivaizdžiai paneigia tavo manymą, teiginius, kad suirutėje būtų
buvę geriau ir smurto būtų mažiau.

> Kas liečia žmonių gyvenimo pagerėjimą ar pablogėjimą iširus valdžiai
> Somalyje - nematau prasmės toliau susirašinėti jei teigi priešingai
> nei rodo statistika. Nuorodos į straipsnelius su parašymais kaip ten

Statistikos apie žmogaus teisių padėti mes neskaitom...?