Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-13 13:55:56
nu matyt šito straipsnio neskaičiau.
mes matyt skirtingus straipsnius skaitėm, nes tame, kur aš skaičiau (esantis linke http://www.technologijos.lt/n/technologijos/energija_ir_energetika/straipsnis?name=S-14379&t=/129/182&l=2)
tai neradau jokios kitos dalies apie tai, kad jėgaines ruošiamasi išvis uždraust,
mačiau tik kažkokius svaičiojimus, kur vienas asmuo svaigsta apie tai, ką galvoja kiti.
vienas fantazinis sakinys, kuris toliau nieko bendro neturi su tekstu, nes ir vėl kalbama apie tai jog negali pastebėti virš jėgainiu sprendančio objekto.
(juk aisku, kad svarbu jiems pamatyti per siena ar link svarbiu objektu skrendancius, o ne bet kur slies gilumoj)

--
fak feisbuk, join DISAPOINTE