Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-17 10:31:12
Doc rašė:

> Jei jau tau panašu, kad mano smurto apibrėžimas blogas, - įrodyk. Jei
> turi geresnį - įrodyk, kad jis geresnis. Pasakymas "man panašu, kad
> tu ..." yra argument by adjective, t.y. bullyinimas, o ne argumentas
> / kontraargumentas.

Vėl tavo technika -- aš turiu įrodyti, o tau to daryti jau nereikia, nes
tu postuluoji...
Kaip aš tau galiu įrodyti ideologinius/filosofinius dalykus, jei tu,
*panašu* (gali vėl pasikabinėti prie žodžių dėl formaliųjų argumentavimo
klaidų, jei nemoki skaityti visumos ir nejunti kaip tavo visas „argument
by adjective“ nubraukiamas, kai šis žodis tiesiog pašalinamas...),
vadovaujiesi natural law koncepcija/ideologija/filosofija (dar turbūt
libertarų stovyklos savaip suinterpretuota, išgryninta), kaip vienintele
teisinga ir viską (taikydamas formaliąją logiką) matuoji pagal aną
kurpalių (o tiksliau jos kažkokius absoliučius ir nekvestionuojamus
teiginius, veik aksiomas, pvz.: „smurtas negali būti legalus“).

> Suformuluok argumentą, tada galėsime padiskutuoti. Iš to ką parašei
> tik aišku, kad neargumentuotai teigi, kad tai, kas yra teisėta, nėra
> smurtas (Formal Fallacie "Appeal to Law"), kas yra absurdas - žydų
> genocidas buvo teisėtas.

Aš tik primenu, kad yra/egzistuoja šūsnis social contract
teorijų/filosofijų ir man made (positive), common law. Kai bus įrodyta
ir *parodyta* (ne, ne man, ne, ne tavęs; aibei mąstytojų, teoretikų),
kad tai yra iš esmės klaidinga (nors kol kas visos šiuolaikinės
(demokratinės) santvarkos sėkmingai tuo vadovaujasi evoliucionuodamos ir
social contract vyrauja), tada ir galėsi vadovautis savo logika, kaip
teisinga, o kol kas, deja, ji taip pat reikalaujauja įrodymų, pagrindimo
ir jau atleisk, bet ne newsgroup'o formate ir kur kas esmingesnių,
platesnių (filosofinių-teorinių ir praktinių), nei tik formaliosios
logikos...