Tema: Ats.: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-13 10:52:44
Be kariuomenės likti negalim. Dėl įsipareigojimų NATO ir saviems piliečiams. Tik va kariuomenė galėtų dėl svarbių objektų pergyvent, o ne sakyt "mūsų naujieji radarai yra š...das, todėl mes pikti ir siunčiam velniop jūsų ekonomiką ir energetikos planus"

"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų news:i42k5u$48i$1@trimpas.omnitel.net...