Tema: Ats.: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-14 11:10:55
Faktai, ple. Protu aš suprantu, kad straipsnyje kažkas ne taip. Na labai jau neša į makulatūros (Lryto) stiliuką išpūsti burbulą iš bet ko.  Bet aš skaitau tai, kas parašyta. Todėl ir jau kelis kartus parašiau "Žinoma, jei viskas išties taip yra, kaip straipsnyje parašyta."

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:i43b04$490$1@trimpas.omnitel.net...