Tema: Ats.: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-13 14:36:00
Kažkaip keistai mes skaitom. Nes kai skaitau aš ir matau, kad parašyta "kariškiai uždraus statybas visoje Lietuvoje", tai na man niekaip nepersiskaito, kad "kariškiai uždraus statybas visoje Lietuvoje, jei bus statoma apsaugos zonose"... Dabar belieka apsispręst, kaip geriau žiūrėt - ieškot paslėptos prasmės tarp eilučių, ar skaityt taip, kaip parašyta...

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:i438bs$vds$1@trimpas.omnitel.net...