Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: bzik
Data: 2010-08-13 11:53:34
esu beveik tikras, kad tikro noro atveju wilno butu vienodai sekmingai uzimtas tiek su turima kariuomene, tiek be jos. O toliau vis tiek viskas vyksta politiniam lygmeny - susitars > atsitrauks, nesusitars > niekas nepuls ivedinet savo kariuomenes i svetima sali del to, kad ji kaimyne ir reikia padet jai gintis