Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: RaR
Data: 2010-08-14 10:43:33
Na, tai nebūtų oficialios valdžios, mokėtų tiems reketininkams. Tai ne kartą rodė istorija, kad ir nesena Lietuvos. Valdžios nebuvimas - iliuzija. Šį vakuumą labai greitai kas nors užpildo. Taip nuo seno buvo ir tarp žmonių, taip dažnai yra net ir gyvūnų pasaulyje.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i4451k$3am$1@trimpas.omnitel.net...
Kaip tai nx kariuomenė reikalinga? Pagrindinė kariuomenės paskirtis yra ginti valdžią nuo toje valstybėje gyvenančių žmonių, ką ji sėkmingai ir daro.

Kitaip tariant kariuomenė yra policijos užnuguris, be kurios rinkti duoklę ir bullyinti liaudį valdžiai gali ir nepavykti. O tai ką deklaruoja apie kariuomenės tiklsus valdžia tūlam piliečiui turėtų būti įdomu lygiai tiek pat kiek kad reketininkų "klientams" yra įdomu reketininkų deklaracijos apie suteikiamą "apsaugą".

--
Doc