Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: RaR
Data: 2010-08-13 16:39:39
Čia žmogus reagavo į teiginius, kuriuos straipsnyje parašė žurnalistas. O tai, kad žurnaliūgos yra gandų kūrėjai ir panikos skleidėjai ir savo teiginius ima "iš lubų" - tai kita problema. Blynas tiesiog reagavo į teiginį straipsnyje, tu jį paanalizavai ir matai, kad tai melas, tad abu savaip teisūs ir nėra ko pyktis.