Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: abc
Data: 2010-04-01 02:32:05
o siaip is tiesu, koks galetu buti tokio mokescio isaiskinimo atgaline data
tikslas?

a) diversija pries dabartine valdzia
b) valstybei desperado reikia pinigu. kitokiu priezasciu nesugalvoju. Bet
del keliu milijonu kaitinti neigiamas zmoniu emocijas....dabar visi
aptarines kas yra lygesnis ir ieskos lygesniu uz save (kodel man, o ne
tau).... juk jei Tau 2009 buvo atsakyta logoninej, kad nemokamo draudimo
neturi (nes esi bedarbis), tai eini su 72 litu menesio saskaita i Strasbura
ir paduodi visa valstybe i teisma.

abu variantai neitikinami vienok....tai kas tai - elementarus durnumas?