Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Sail
Data: 2010-03-31 11:46:50
Su televizijom toki bandyma tesiu jau nzn kiek metu, t.y. ziuriu TV tik
ivairiu kitu saliu, bet ne Lietuvos (tik zinias kartais).
Kaip pasekme - nebegaliu ziuret nei vieno lietuvisko kanalo, ka ten
berodytu. Ir neziuriu.
Duok dieve greiciau i skaitmenine perjungtu, tai liktu man vienas tautinis
kanalas - LTV world.