Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Icetom
Data: 2010-03-26 14:10:31
Va va, pritariu. Aš mokėjau šį mokestį iš savo santaupų, kol nedirbau. Į
darbo biržą registruotis nemačiau prasmės, nes vis tiek jokių soc. garantijų
nebūčiau gavęs, nes dirbau pagal individualią veiklą. Įdomu kaip žmogus gali
kiekvieną mėn. mokėti 72 Lt, jei neturi pajamų :/ ? Kažkokia nesąmonė.

"Mr.T" <tt@t.tt> parašė naujienų news:hoi55b$nfh$1@trimpas.omnitel.net...