Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 19:10:07
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:honnq3$fr1$1@trimpas.omnitel.net...

> Nelabai protinga demokratinėje visuomenėje dėl kažko kaltinti valdžią kaipo tokią.

Gink die - nekaltinu. Aš kaip tik bandau pats sau apsibrėžti problemos esmę ir elgtis adekvačiai. Manau, kad iš esmės valdžia

> Valdžia yra tokia, kokią išsirenka jos piliečiai ir vykdo tokias funkcijas, kokias deleguoja ar toleruoja piliečiai. Iš pradžių reikia pasiekti kad valdžia vykdytų kuo mažiau jai nedeleguotų funkcijų.

Gal galima plačiau? Kas pagal jus yra nedeleguotos funkcijos? Savivalė?

> O delegavimo kokybė priklauso nuo visuomenės kokybės.

Kuria prasme? Aš tai kažkaip maniau, kad delegavimo kokybė yra bemaž statiškai apibrėžta konstitucijoje, beigi galbūt svarbiausiuose įstatymuose. Todėl skaitau, kad reikia esmingo visuomenės postūmio, kad pakeisti tokiu svarbius valstybei delegavimą reglamentuojančius dokumentus.

Jei kalbame apie pilietinę valstybės kontrolę valdžiai deleguotų funkcijų - tada sutinku. Kita vertus, čia matau prieštaravimą, nes kuo labiau bus privatizuotos "deleguotos" funkcijos, ir užtikrinta konkurencija, tuo labiau bus paprasta piliečiui, kaip vartotojui, pasirinkti ir atitinkamai savo pinigine balsuoti už vieną ar kitą paslaugą. Principinai valdžios funkcija būtų tik neleisti susidaryti monopolijoms, vidinėms, ar išorinėms.

> Manau, šioje srityje tvarka ir teikiamos paslaugos maždaug atitinka visuomenės lygį. Nors pasitaiko įvairių išimčių, nėra ko norėti kad vienoje srityje tvarka ir teikiamų paslaugų kokybė būtų žymiai aukštesnė nei kitose.

Tokiu atveju prašome sudaryti galimybes nesirinkti visuomenės lygio priverstinių paslaugų :-) Ačiū, nereikia.