Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Icetom
Data: 2010-03-26 16:46:38
Man aiškino-davė suprasti, kad jei dirbai pats sau - individuali veikla - iš
darbo biržos naudos kaip iš ... Todėl ir nėjau. Pašalpos vis tiek negaučiau
bedarbio...
"Darius" <d@d.d> parašė naujienų news:hoieis$8fc$1@trimpas.omnitel.net...
> Valstybė tau siūlo nemokamą socialinį draudimą, jei esi bedarbis ir nori
> dirbti, t.y. esi užsiregistravęs darbo biržoje. Tereikia pakrutint šikną
> ir kas porą mėnesių ten apsilankyti. Kaip bebūtų, vieno vizito metu
> sutaupoma ~140 Lt.

Kame jo gerumas? Pakartosiu, kaip susimokės tie žmonės tuos 72 Lt kas
mėnesį, jei sakykim baigėsi santaupos, o darbo-pajamų dar neturi, darbo
birža nebemoka išmokų? Ligoninėje jei lankysies tai ir taip mokėsi nustatytą
apsilankymo mokestį, jei nesi draustas, nebent gyvybės-mirties klausimas.
Policija, ugniagesių-gelbėtojų tarnyba - jų pareiga.