Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 11:19:26

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:holvtd$ate$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad cia ner ka aptarinet, tereikia pazhiuret paskutiniu metu sanaudas ir ishdalint ant gyventoju. Kaip tik kubiliui pagal jegas toks darbelis.

Kodėl paskutinių? Man rodosi, kol galime apskritai pasiskolinti dabar, skolinamės maksimaliai. Juk vis vien turi ir aš ir Kubilius sugebėsime gauti daugiau %'iškai Lt, nei ten kokie kaimo proliai. Priedo - tokia politika paskatins emigraciją, taigi reiškiasi tas % dargi paauga ištikimiesiems.

Kubiliui jau senai niekas ne pagal jėgas. Jis net valstybinės kaliausės vaidmenį atlieka vidutiniškai prastai, žodynas susitraukė iki politinio biuro katekizmo, veido išraiškų skaičius - ribotas. Gaila jo ir tiek, nusidevėjo žmogus, o pamainos nėra.