Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: RaR
Data: 2010-03-28 16:42:19
Na, kiek suprantu, tai JAV kol kas daugumai viskas bus kaip buvę pirks darbdaviai arba patys draudimą privačiose bendrovėse. Tik dabar jis bus privalomas. O valstybė dabar išpirks draudimus ne tik pensininkams, bet ir visiems neišgalintiems. Tiesa sakant, nesigilinau į jų problemas. Šiaip amerikonai kol kas buvo išimtis išsivysčiusių valstybių tarpe. Be to, jei respublikonai ateinančiuose rinkimuose gaus daugiau vietų, žadėjo reformą atšaukti.