Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-26 17:31:55
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:hoi718$qpj$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir man tas mokestis nepatinka (skolingas likau), bet:
>
> *sumoketas laiku, jis garantuoja nemokamas medicinos paslaugas (bent jau
> greitoji isves)

Nonsensas. Normalioje valstybėje greitosios medicinos paslaugos teikiamos visiems be išimties, juodas, baltas, gėjus, prezidentas, islamistas ar dar koks. Bet tik išgelbėjimas/sulopymas, ir vos sugebi žliaužti - žliauži pats. Nori, kad sulopytų gražiai ir leistų sveikti ilgiau, kokybiškiau ir geresnėmis sąlygomis - vat tada mokėk.

> Pensijai kiti mokesciai yra. Bet tarp kitko jie irgi nixera negarantuoja,
> iskyrus ta fakta, kad valstybe bandys atimti is tuo metu dirbanciu kazkiek
> pinigu ir pervesti tau. Priklausomai nuo tuometines situacijos...

Neaišku, ar valstybė, kaip tokia, tuo metu išvis egzistuos, o jei egzistuos, ar vis dar prisimins ir prisiims savo įsipareigojomis. Todėl tai ne pensijos mokestis, o socialinis mokestis išlaikyti dabarties pensininkus, iš esmės - atimta teisė tiesiogiai remti savo senolius - diedukus, tėvus ir pan. ir paimta į valstybės monopolio rankas. Rezultatas akivaizdus - visi nepatenkinti, Sodros pastatai marmuru iškloti, kompai perkami fiktyviai.

Nes jei panaikiname jo esmė ir užkrauname prievolę ant piliečių pečių, tai lieka tik vadinamoji "ramybės ir socialinio rėmimo" mokesčio dalis, kuri turėtų būti nedidelė. Ir čia tada kyla natūralus noras aiškintis, kas yra tos pažeidžiamos socialinės grupės, individai ir kodėl jie tokie yra, ir kaip jų sumažinti taikant prevenciją.