Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-27 19:40:45
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hol6u5$nld$1@trimpas.omnitel.net...
> Pagalvojau kad šiek tiek per stipru, bet Lietuvoje tai maždaug atitiktų realybę. Žmonės beveik taip pat atkakliai stengiasi gauti paslaugas kaip ir išvengti mokesčių už jas.

Na ir renkame tokius, kurie tai įtvirtina ;-)

Bet kita vertus - anksčiau aš normalios vidutiniškos slogos nelaikiau rimta liga, gydydavausi liaudiškomis priemonėmis ir pan., eidavau į darbą, tik kolegų nelabindavau. O dabar, esant tokiai mokesčių politikai nematau prasmės nepakelt užpakalio ir nenueit biuletenio ir patempti jį maksimaliai, kiek tik įmanoma pagal ligos gydymo kodo protokolą. Juk vis vien mano PSD mokami % nepriklauso nei nuo mano amžiaus, nei nuo sveikatos istorijos, nei nuo dar ko - kodėl nesinaudot? Ypač jei tai padės pribaigti ydingą sistemą.

Kas juokingiausia - tai, kad PSD reikia mokėti ir nuo dividendų ir nuo NT transakcijų. Visiškas idiotizmas ir dvigubo apmokestinimo įtvirtinimas.

P.S. Įdomu, kaip baigsis JAV sveikatos reforma. Nes jei pas mus toks tyčiojimasis ir yra bemaž įskalpuota norma, ten - tikrai ne.