Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-27 19:50:49
"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:hokop9$c4b$1@trimpas.omnitel.net...
> Turi susimoket kubiliui po 72 Lt kas menesi.
> Jei nepatinka, dar yra variantas paprashyt brashkiu rojaus pilietybes ir atsisakyt LT.

Tokiu atveju mano kuklia nuomone reikėtų įteisinti pilietybės pirkimą. Šis vienkartinis mokestis būtų apskaitomas gaunant pasą vaikui, arba imigrantui.

Netgi būtų įmanoma padaryti įvairius SLA - tarkime 25% tikrojo piliečio galėtų retsykiais pasirodyti mieste ir naudotis vieškeliais, įgytų teisę būti ginamas policijos nuo razbaininkų tik gūdžiose giriose, beigi į nemokamą kelio sąnario keitimą sulaukus 88 metų. Taip pat reikėtų pilietybės su +'u, garantuojančios poilsio vietą valdovų rūmuose, teisę kirsti valstybines pušis valstybinių švenčių proga ir spjaudyti į žemesnio nei 75% lygio piliečių plikes iš darbo vietos specialiai tam pritaikytuose pastatuose-rezervatuose.

Tai išspręstų daugelį mokestinių problemų, o taip pat ir tokią nežymią problemą kaip industrinio sporto žvaigždžių migravimą tarp valstybių, užsienių žvalgybų darbuotojų importą, visokių Uspaschikų problemas ir pan.