Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-27 20:03:35
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hokd2l$201$1@trimpas.omnitel.net...

> Konkrečiai šito sprendimo, įmokų tvarkos ir jų dydžio neturėjau omenyje. Biurokratai dažnai priima neoptimalius ir nelogiškus sprendimus.

> [...]

Beje - saugos tarnyba gali imti mokestį ir už konkretų iškvietimą, priklausomai nuo jo tipo. Pvz.: išmesti pavojingą vizituotoją patekusį į ne klientams skirtas patalpas.

Kaip visada atsiranda problema apibrėžti, kas yra "minimali" paslauga, kuri turi būti garantuojama piliečiui. Nes valdžios atstovai ne išvento undenėlio tverti - jų tikslas ir noras yra išplėsti paslaugų ratą, teikiamą valdžios ir už tai reikalauti daugiau mokesčių, rinkliavų ir pan. Kadangi faktiškai negali jų atsisakyti - tai įtvirtinta monopolija. O monopolijos tikslas vienintelis - gauti pelną, dažniausiai minimizuojant kaštus, ir ypač kokybės sąskaita.

Dėl šios priežasties pasakymas, kad PSD yra žmogiška, socialinė paslauga - lengviausia forma yra eufeminizmas, didžiausia - grubus melas. Tai iš esmės yra tokia pati paslauga, kokią suteikia valstybinis veterinaras atlikdamas eutanaziją senam šuniui, jei niekas jo nepaėmė globon..

Tipiniai pavyzdžiai iš labai artimos patirties - man reikia gastroskopijos dėl ūminės problemos - eilė nemokamam tyrimui - 1 mėn. mokamam - po 2 dienų. Tavo teisė rinktis. Be tyrimo - gydymas skiriamas iš akies.

Tiotkai lokalinis odos vėžys, pagal gydymo protokolą reikia pakišti po tomografu ir patikrinti, ar nėra infiltruotų metastazių. Tomografas pasiekiamas po 7 savaičių, bet po stalu - 400 Lt ir suras skylę.