Tema: Re: Lietuvoje iteisintas mokestis "uz ora"
Autorius: kurmis
Data: 2010-03-26 16:20:57
Gerbiamasis, policija ir gaisrine negauna nei cento is to kas atiduodama SODRAI. Jei as nenoriu dirbti ir einu pas gydytoja tai as susimoku is savo kisenes, taip uvo per amziu amzius. Taigi uz ka as turiu moketi???

Asmuo uzdirbes pakankamai pinigu ir nieko neveikdamas gyvenantis is savo santaupu dar nepasiekes valstybinio pensinio amziaus kokia nauda gauna is sio mokescio?