Tema: Re: Darbu yra, nezinau ka rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Esdsfsfsdfdsfsdf
Data: 2012-04-27 23:36:32
> tu nesupranti, kodel žmones palieka tikrai gerus butus Lietuvoj?
>   Tai chuli cia pasakoji, kad panašu buta galima Lietuvoj nusipirkt.
> Lietuvoj greit už dyka legaliai bus galima pasiimt bet koki buta

Na as apie tai nieko nerasiau ir jokios uzuominos apie tai neturejau. Cia
tu jau antra karta tai man primeni, nors nematau kuo tai susija siame
kontekste.
Buvo pateiktas UK NT kaip labai pigus pavyzdys, dar buvo uzmesta pora
sakiniu, pries tai, apie LT kainas. Todel as ir isikisau, pasakyt, kad
kaina nera stebuklinga. Viskas. Daugiau jokios uzsleptos minties
neplanavau ir neplanuoju pateikt ar diskutuot.