Tema: Re: Darbø yra, neþinau kà rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-04-21 06:43:11
Klausimas, ar visiemas vienodai reikia tavo to įsivaizduojamo "tikslo".
 Galbūt kiti turi Savo Tikslą, apie kurį tu net nenutuoki.

   Kažkada man tėvas pasakojo: reikia turėt tikslą.
O kokį tikslą jis pats turėjo, iki šiol nežinau. Prieš mirtį jis man pasakė: jau tikriausiai aš neužlipsiu tais laiptais į tavo penktą aukštą ir nepamatysiu tavo to legendinio šuns .
Tai gal jo tikslas buvo užlipt į penktą aukštą?