Tema: Re: Darbu yra, nezinau ka rinktis, LTU ar UK?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-04-17 22:15:32
Čia panašu tokiam miestelyje, kur aplink 10 mylių spinduliu darbo nerasi. Aš
savo gyvenime dar nemačiau, kad būtų pigiai ir gerai. Tenka rinktis vieną iš
dviejų. O tas boileris, kabantis miegamajame ant sienos jaučiu toks galvos
skausmas, kad ojojoj. Aš gyvenau name, kur panašus buvo virtuvėje -
neįmanoma naktimis miegoti nuo keliamo triukšmo. Dabar gyvenu name - kai
boileris įjungtas tarpais atrodo, kad malūnsparnis virš namo skrenda. Jau
balandžio pradžioje šildymą išjungiau - neįmanoma naktimis miegoti.