Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-03-19 21:58:04
Vienareikšmiškai - tik Lietuvoje. Pagalvokit, ką paliekat, po to galvokit
apie pinigus. Ar 100 svarų kupiūra piniginėje atstos valandą, praleistą su
tėvais? Manau, kad ne. Na, jei abu esate apvalūs našlaičiai, nei
tėvų/brolių/seserų, tada taip, galima ir Anglijoje gyventi. Aš asmeniškai
likčiau Lietuvoje, jei ten darbo turėčiau. Buvimas čia - iš gyvenimo
išbrauktos dienos. Aišku, laikinai galima pabandyti, bet niekas už jus
nenuspręs, ką jums daryti. Rinktis jums. Aš ir šiandien namo važiuočiau, jei
Lietuvoje darbo rasčiau.