Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: simutis
Data: 2012-03-19 23:31:04
Nezinau kas del klimato nepatiko, siaip UK zymiai geresnis, negu LT :)

Minusai tai tokie, kad nebebendrausi su giminem, senais draugais ir t.t. - reiks susirast nauju.

Pliusas del zymiai pozityvesnes atmosferos, ten dauguma mandagus ir sypsosi, cia dauguma kaip is kalejimo iseje :)

"-[antanas]-@UK"  wrote in message news:jk83qt$a7j$1@trimpas.omnitel.net...

Jei eitų kalba apie kokią Švediją ar Norvegiją patarčiau važiuoti. Anglija
ne ta šalis, kurioje tikri europiečiai gerai jaučiasi. Darbe parodęs
iniciatyvą liksi nesuprastas, o problema nebus išspręsta, pakol pats jos
neišspręsi, nors tai ir ne tavo kompetencija. Aš jau beveik pusantrų metų
fabrike dirbu ir po truputį anglus perprantu. Paprašysi anglo ko nors - jis
tau pasakys OK, o po penkių minučių užmirš tavo prašymą. Plius klimatas. Nei
normalios žiemos, nei normalios vasaros. Amžinai apsiniaukę.