Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-03-26 21:38:08
http://verslas.delfi.lt/business/maisto-kainu-paradoksai.d?id=57263939

Kas sakė, kad VISOS kainos mažesnės?
DALIS prekių pigiau. Kiekvienas gali pasirinkti pagal kišenę.
Lietuvoje, deja, kainas diktuoja keli tinklai. Pvz. kirpykla - aš
Elektrėnuose sumokėjau 15 Lt. Čia kirpausi, sumokėjau 4,5 svarus. Kur
brangiau gaunant minimumą? Ar jūs ir vėl skūrą versite ir sakysite, kad va,
miesto centre 25 svarus kainuoja? Anglijoje didesnė įvairovė, nei Lietuvoje.