Tema: Re: Darbu yra, nezinau ka rinktis, LTU ar UK?
Autorius: junerijus
Data: 2012-03-20 01:04:54
Teko pabuvot Siaurinej Airijoj  - irgi Uk dalis . dirbau pagrinde fabrikuose
.. Kulturine aplinka mano manymu gali gerokai skirtisspriklausomai nuo to i
kuria uk dali - Anglija, Velsa , Skotija ar siaurinei airija    taikot   .

na ir neviskas toj uk gelytem zydi
tarkim -http://www.guardian.co.uk/uk/feedarticle/9747574

kas patiko ten  tei dviraciu takai , tai kad galima is tasko a i b vaziujant
traukiniu  isimest dvirati.. internetas ten vos vos ir dauguma tiekiekieju
riboja parsiunciamu duomenu kieki .
ten minimalu valndini kazkiek kiekvienais metais didina