Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: simutis
Data: 2012-03-25 00:58:41
Nzn, gal fabrike dirbant ir nelabai.

Siaip man pasirode, kad viskas OK. O list i kazkokius gilius santykius su kiekvienu sutiktu zmogum, nematau prasmes.

Lietuvoj as kalbu praktiskai net ne apie bendravima, o kaip elgiamasi viesoje erdveje, kelyje ir t.t. Vos ne kiekvienas tik ir ziuri kaip ka pagaidint :) Tuo tarpu Londone, tarsi vyktu kokios mandagumo varzybos...

"Esdsfsfsdfdsfsdf"  wrote in message news:op.wbol1fxdyh4obv@mee-pc...

Na jai Lietuvoje tik su runkeliais bendravai, tai taip, bus maloniau. Tik
kitas klausimas ar labai ten tave kas priims bendrauti apart gana
pavirsutinisko.