Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-21 12:31:53
Lietuvoje kazin ar didelis potencialas augti gaunant 10KLT, nors cia gal paskaiciavote per abu, ta prasme apytiksliai po 5KLT kiekvienas tai gal dar ir yra kur, bet Lietuvoje velniai zino kaip viskas bus toliau, valdzia kuo toliau tuo labiau nusisneka ir nuvadovauti baigia i visiskas dausas...

Sakyciau is ekonomines puses apsimoka UK, o vat ne is ekonomines, gimines, artimieji, draugai na ir kaip jau minejo salies kultura cia kita sneka, ka esu pastebejas, kad tie kas isvaziuoja svetur paprastai kvieciasi pastoviai gimines, draugus i svecius, speju ne be reikalo, o del to, kad tiesiog jiems ten vieniem liudna, net jei ir bus vienas kitas draugas/gimine tame uzsienyje, vistiek bus nyku, liudna ir nuobodu. Paprastai tada kvieciasi draugus/gimines ir gundo isvaziuoti i ta UK, kad ir jiems svarbus zmones tenai butu, tai labai egoistiskas poelgis beje.

Sakyciau vaziuokit i UK, bet galit su laiku prasigyvenus ir Lietuvoje isigyti koki nama ar buta, kad panorejus gryzti, va vienos pazystamos gimines taip ir padare, nusipirke visa vila LT kurorte nors ir gyvena ir dirba uzsienyje, bet kada panores grysh, laikinai kol ju nera leide savo artimom giminem apsistoti.