Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-03-26 18:44:34
O tai Lietuvoje kas su 800 Lt minimumu iki mokesčių - orus gyvenimas, ar
vargana egzistencija?
Kažko aš čia nelabai suprantu, kalbat taip, lyg po 15 kLt kas mėnesį
Lietuvoje žertumėte.
Nusileiskit ant žemės. Žmogus renkasi kur jam geriau ir kas jam geriau. Čia
ne myžti, kad kam kentėti, geriau nebus. Aš geriau dabar pakentėsiu
blogesnes buitines sąlygas, bet ateityje turėsiu geriau, nei kiurksosiu
nieko neveikdamas mėšlo krūvoje ir dejuosiu, kaip man blogai. Jei nori kažką
turėti turi pasistengti. Juk ir patarlė sako - stenkis ir Dievas padės.
Bet čia mes nukrypom nuo temos.