Tema: Re: Darbu yra, nezinau ka rinktis, LTU ar UK?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-04-11 22:15:31
Būtų toks skruzdėlynas Lietuvoje kaip Anglijoje, ir pas mus būtų ir algos
kitos ir galimybės įsidarbinti kitos. Šiaip visumoje jie daiktų daugiau
turi, bet mano manymu gyvenimas čia gerokai prastesnis. Trūksta erdvės,
kuičiasi tose savo kilimo dydžio sodeliuose. Aš kiek čia važinėjau ežero
nemačiau, o apie mišką net nėra ko kalbėti. Palyginus Nidoje vasarą rojaus
kampelis.