Tema: Re:Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Esdsfsfsdfdsfsdf
Data: 2012-03-29 23:12:13
> Kas sakė, kad VISOS kainos mažesnės?

Pastoviai tai prikisama.

> DALIS prekių pigiau. Kiekvienas gali pasirinkti pagal kišenę.

Kaip emigrantui tai gal ir galioja, jei nori gyventi kaip zmogus -
islaidos bus zymiai didesnes.
Del minimumo, visiskai nematau kuo jis cia detas, kalbant apie absoliucias
kainas.

> kad va, miesto centre 25 svarus kainuoja? Anglijoje didesnė įvairovė,
> nei Lietuvoje.

Na jei patinga belstis i kita Londono gala ar uzmiesti del nusikirpimo,
tai tavo reikalas, bet faktas, kad tai yra diskonfortas, kuri savaime
galima ikainuoti.
Pvz Vilniuje, gyvendamas praktiskai bet kurioej vietoje, 3-5 min. ejimo
pestute rasiu bent 2-3 parduotuves, kuriu kainos praktiskai nesiskiria
visos Lietuvos mastu. Nebuvau Londone, bet buvau kitame anglijos mieste,
siek tiek mazesniame nei vilnius, tai tokios probangos ir tokia pacia
kaina tikrai negaleciau sau leisti. O ta is A raides ar parduotuve rodos
viena mieste, kur prekes tikrai blogesnes nei pas mus, na kainos galbut
lyginasi.