Tema: Re: Darbu yra, nezinau ka rinktis, LTU ar UK?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-04-17 23:36:36
Dukra taip ir padarė - pasiskaičiavo, kiek jiems kainuos mėnesio nuoma ir
kiek įmoka bankui ir gavosi taip, kad Londone imti paskolą ir pirkti namą
pigiau, nei nuomoti. Ji jau beveik 7 metai čia, jiems su draugu davė bankas
paskolą. Sako, Anglijoje nuomojasi tik tie, kuriems bankas paskolos neduoda.
Aš asmeniškai nežadu čia pasilikti ilgam, o ir alga mano maža namui įsigyti.
Nebent butą Lietuvoje pardavus.