Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Ignas
Data: 2012-03-27 03:54:10
labiau politiskai korektiski. Labai galvoja, ka sako, "kad tik ko nebutu, kad tik kas ko nepagalvotu". Visos frazes nerealiai aptakios, niekaip neina suprast, ka jie turi omeny ir nori pasakyt. Kartais pasijauti kaip viduramziu karaliaus rumuose, visi lankstosi, visi mandagus ir paslaugus, o po to tik pYst peiliuku per sonkaulius. Jei nori kazka suprast, turi nesveikai niuansus, potekstes, veido israiskas ir pan dalykus gaudyt. Uztat ir staiga susivoki zmogus, kad jau koki menesi tave kontoroj ar fabrike duxu laiko, ir tik tu vienas to nepastebi :) Gal cia man plugo rankenos ausis spaudzia ar zagre koja trina, bet as priprates prie aiskesnio bendravimo.