Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Ignas
Data: 2012-03-22 13:38:32
taigi sedi i lektuva ir jau po 3 valandu nusileidi londondone, jei butinai nori apsipirkt gausiai. Tada viska i megatashe, ir kroviniu pervezimo kontora mielai pristatys nurodytu adresu.

Kalbedamas apie perkamaja galia neturejau omeny kazkokiu konkreciu prekiu, labiau orientavausi i bendra vaizda. Esu tikras yra prekiu, kurios Lietuvoj kainuoja kartais daugiau, o taip pat ir tokiu, kurios uk kainuoja kartais daugiau, bet kiek ir kaip daznai jas perka? Negersi gi litrais kad ir to paties listerino, tai nebaisiai koks skirtumas. Lietuvoj su 10k busi smarkokai pasiturintis, ~5 kartus daugiau, nei vidutinis atlyginimas! UK su 4,2k irgi busi > vidurkio, bet ne tiek. todel tas feel - good faktorius bus zymiai didesnis Lietuvoj.