Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Ruta
Data: 2012-03-27 19:00:46
Nu jo... Nors šiaip jau - kirpėjos.

Berlyne yra pora tokių "McDonaldo" tipo kirpyklų: kirpykloj konvejerio
metodu dirba kokie 6-8 kirpėjai(-os). Ateini, išsitrauki eilės
numeriuką, kuri vieta atsilaisvina, pas tą kerpiesi - jokių ten "o aš
noriu pas tą kirpėją". Galvos plovimas minimalus (tiksliau, praktiškai
tiks sušlapinimas) šnai nukerpa pagal kelis standartinius modelius,
laisvas, fenuojiesi pats kaip išmanai. Kada kas kur ką nors valo
nežinau, kažkaip nepasidomėjau, bet nenustebčiau, jei pačiam ir
nukirptus plaukus susišluoti reikia :) Tai ten tikriausiai panašiai ir
išeina. Ir taip, eilutės ten pas juos - tarp studentų paklausu, nes
kirpimo kainos - maždaug 1/3 "normalios" :)