Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Ignas
Data: 2012-03-26 03:15:36
o tai mes cia apie oru gerbiamo zmogaus gyvenima kalbam, ar apie pasigailetina egzistencija? Jei kalbeti apie "galima", tai be daug ko galima: ir be atostogu, ir be restoranu, ir be normalaus maisto (studentai bulbemis, makaronais ir pomidoru padazu gyvi, o dar i r mokosi), be ir nauju drabuziu (vis tiek susinesios), ir be normaliu gyvenimo salygo (nx islaidaut, vis tiek mirsi), ir dar be daug ko galima. Tik va su visu tuo zymiai smagiau, nors gal as ispuikes snobas, tai ka as zinau