Tema: Re: Darbų yra, nežinau ką rinktis, LTU ar UK?
Autorius: Saulius
Data: 2012-03-19 07:17:09
   Man atrodo, kad yra kažkokia minimali suma (pragyvenimo), kurią
būtina gauti, kad gyventi kokybiškai. Nuo jos aukščiau yra tik
papildomas komfortas, kurį galima būtų aukoti dėl kitų gyvenimo tikslų.

   Tavo išvardintos sumos grečiausiai jau yra virš tos minimalios sumas
(mano nuomone). Todėl atsiranda kiti veiksniai.

   Svetimos šalies atžvilgiu vienas svarbiausių yra kultūrinė aplinka.
Čia jau jums patiems spręsti, ar susigyvensite su angliška kultūra. Ne
kiekvieno jau susiformavęs charakteris gali komfortiškai jaustis rusų,
kiniečių, japonų, indų aplinkose. Nors turiu pažįstamų, kurie buvo
susižavėję japonų kultūra, ir ten gyvenančių. Aišku, Europinė kultūra
jau artimesnė mums, bet manau vis tiek galima rasti skirtumų. Kad ir
tarp kokių italų ir švedų. ;-) Tad žiūrėkite pagal save.

   Dar vienas niuansas būtų, kokios tautybės norėsite turėti vaikų.
Jeigu vaikas augs Anglijoje, eis ten į mokyklą, tai jis greičiausiai jau
ir bus anglas. Ir analogiškai prieš tai esančiam mano teiginiui,
susiformavęs jo charakteris jau gali nebeleisti gyventi Lietuvoje. Na,
tiksliau ne tiek "neleisti", kiek kad jis čia jausis nebekomfortiškai.
   Turiu pažįstamų, kurie gan ilgai gyveno USA, bet kai pirmam vaikui
priartėjo laikas mokyklai, tai apsisprendė vis dėlto grįžti atgal.
Tiesiog norėjo, kad vaikai būtų lietuviai.

   Iki,
   Saulius